Moikka! Mä olin kepparileirillä joka kesti yhen yön. Uitiin aika paljon, ratsastettiin vielä uintiaki enemmän! Meillä oli estetunti joka meni mulla tosi hyvin koska jaksoin keskittyä asiaan. Oikeestaan se oliki aika kivaa miettiä että ne ponit vois olla leikisti oikeita :D ! saattaa kuulostaa tyhmältä tän ikäseltä mutta nii se vaan on :------) Leirillä oli ainaki ihan parhaat pitäjät! Kiitos teille leiristä, vaikka illalla ennen nukkumaan menoa tulin ongelmaa ku kaikki ei mahtunu nukkuun siihen sänkyyn viereiviereen. Joku olis aina tippunu ihan sama kuka meistä kolmesta olis paikkaa vaihtanu :D ! Sitten oli myös koulutunti jossa opeteltiin koulunäyttöön tarvittavia asioita. Toisena päivänä oli koulunäytön vuoro. Unohin sen radan ja se meni ihan päin mettää sanon suoraa.. :( Maastossaki tuli käytyä. Mentiin kaikki jonossa ja minä ratsastin silloin Leevillä. Koko leiri meni tosi sujuvasti ja kivasti ainakin mun mielestä. Sitten oli meillä myös teoria tunti jossa me opeteltiin hevosten ja ratsastajan varusteita. Meijän piti ettiä eri rasteilta erillaisia ratsastukseen tarvittavia perus välineitä. Se oli kivaa! Mulla uupu kaksista kuolaimista ku en muistanu että mitkä niitten nimet oli ja sitte vielä jostaki muusta jutusta.. Toisella teoria tunnilla me tehtiin Polle aiheisia monisteita jotka silain aika helppoja mutta sillain oli niissä myöski pähkinää purtavksi;D ! Kiitos kun luist tämän :) ! tarinoidaan! ;)