Eli me jatkettiin ratsastamista. Mut sit ku me niinku hypättiin esteen yli yhtä-äkkii ne suitset irtos! Ei se hevonen aukassu suutaan tai vastaavaa.. Sit ku mä säikähin sitä me mentiin talliin taksi. Otin kaikki kamppet ja romppeet siltä Sompulta pois. Ja nojasin niinku seinään mut sit aivan yllättäin se seinä johon mä nojasin kaatuki taaksepäin!!! Sit sen säikähyksen jäläkeen mä vaan laiton Sompun pilttuuseensa ja menin miettii ulos sitä koko juttua. Sit mä olin sillai juuuu toi oli kai vaa kuvitelmaa.. :) Eipä täs mitää mennää takas tallii hoitaa hommat loppuun. Siis mä vain menin talliin ja vedin narisevan tallin oven kiinni. Siis kaikki hevoset oli myrkytetty tai jotai vastaavaa.. Sitte tuntu siltä nyt mä kuolin ja sillai!!!!! TÄMÄ TARINA EI OLE TOTTA!!! ÄLKÄÄ PELÄTKÖ! Pelottavampaa on tulossa ja muuta hauskaa juttuja vitsejä sen semmoista kiitos kaikille lukioille !! Hevos terveisin ♥:llä Janina bloggaaja♥♥♥ Lukekaa rohkeasti mun tarinoita ja muuta! Mut KIITOS<3