Pikkutyttö oli päässyt ensimmäistä kertaa hevostilalle. Hän katseli tallin lähettyvillä seisovaa hevosta. Hetken kuluttua hevostenhoitaja tuli paikalle.

- Tuolla hevosella ei voi enää ajaa, tyttö selitti.

- Miten niin???

- Kun kaikki bensa valuu maahan :DDDD

 

 

Hevosen rukous<3

Hoivaa minua. Anna minulle jokapäivä hyvää ruokaa,raikasta vettä ja pala puhdasta luontoa. Ethän palkitse vilpitöntä uskollisuutta lyömällä minua. Ethän huuda minulle, sillä kuuloni on herkkä. Suojaa minua kesän paahteelta ja talven viimalta. Anna minun viettää paljon aikaa kanssasi, sillä ikävöin kun olet pois luoltani. Ethän anna elämäni olla pelkkää odotusta ja pettymystä, sillä minäkään en tee niin sinulle. Halaa minua ja silitä minua hellästi. Ethän vaadi minulta mitään sellaista, mitä en ymmärrä, sillä teen kaiken voitavani , onhan minulla vilpitön sydän. Kuuntele, mitä sanon sinulle omalla kielelläni. Kun voimani ovat lopussa, päästä minut lepoon ilman tuskaa.

 

 

- Miten villi ori kesytetään???

- Sehän on ihan helppoa. Hankitaan köysi, sidotaan se orin kaulaan ja sitten vain mennään sinne, minne se haluaa mennä :DDD

 

 

- Oletpa sinä huonon näköinen tänään. Oletko sairas??? - Niin, katsos, hevonen sairastui ja lääkäri antoi lääkettä, joka piti puhaltaa sen kurkkuun putken avulla. - Kuuluupa hyvinkin, kun ne hevoset ehti puhaltaa sinne ensin :DDD

Mies ja hänen hevosensa sairastuivat yhtäaikaa. Vaimo kutsui lääkärin ja eläinlääkärin paikalle. Kumpikin sai oman lääkityksen. Kiitentyään vaimo sanoi lääkärille: - Tohtori kiltti, kirjoitithan selvästi kumpi resepsi on kummallekkin, ettei hevoselle vaan tapahdu mitään.

Poika tapasi ratsastusretkellään suloisen tytön, joka myös istui hevosen selässä. He alkoivat keskustella. Juuri silloin pojan hevonen pieraisi äänekkäästi. - A-anteeksi poika sopersi. - Ei se mitään tyttö sanoi, - tosin luulin että, se oli hevonen. :DDD

NÄIN TÄSSÄ ON JOTAKIN!!! :DDD PS. SAA PYYTÄÄ LISÄÄ, SAA MYÖSKIN TOIVOA :D