Moi kaikki ;) Kiitos jos luette tämän!!! Mun elämään kuuluu hevoset. Mun nimi on Janina. Meidän perheeseen kuuluu äiti, isä ja mun pikkuveli Tommi. Mulla on myös hamsteri Minni <3 ! Se on kultahamsteri.. Mutta muuten mun elämään kuuluu hevoset. Itsellä minulla ei ole hevosia mutta sukulaisilla on ja yhdellä tietyllä tallilla. Siellä tallilla jossa käyn oli mun hoitsu eli hoitohevonen Hippi se oli suokki. Oon ollu hevosten selässä 2vuotiaasta asti. Ekaa kertaa mun serkun heppojen selässä ;) Mutta se HIppi lopetettiin syksyllä. Kun sain tietää siitä olin toooodella järkyttynyt. Siis sain aivan kauheen itkun puuskan, joka tuntui kun se ei loppuisi milloinkaan. Minun oli pakko mennä ottamaan Hipistä viimeisiä kuvia. Niistä tuli täydellisiä. Hippi oli mulle todella rakas ja rakastin sitä yli kaaiken <3 !!! Mut sit ku se lopetettiin Hippi tuli mun uniin.. :/ Ne unet joita näin oli pelottavia. Heräsin yöllä siihen kun säikähdin niitä juttuja joita siinä oli tapahtunut... Kerron tässä blogissa enimmäkseen hevosista ja omasta elämästäni sekä myös hieman kauhujuttuja.. :DDD Jos teitä pelottaa älkää lukeko!!! Sitten tietoa hieman minusta eli Janinasta :) Mun ikä on 11.vuotta. Lempiruoka on makaroonilaatikko. Lempi eläin hevoset ja hamsterit. Paras kaveri(t) Nea ja Liisa <3 Lempiväri turkoosi ja sen semmoinen... :) Harrastan karttinkia, pianonsoittoa ,ratsastusta, bloggaamista jääkiekkoa ja semmosta. Yms... Lupaan että tämä bligi paranee kooko ajan eli se kehittyy paremmaksi :9 Tässä on nyt jotain :DDD