Moikka te kaikki hienot seuraajat! Tunnit alko taas tältä kesältä. Viimetunnilla minä ratsastin Condilla. Tunnin aluksi ratsastuksenopettajani opetti ja seurasi taitojani. Hyvin minä kuulemma osasin :) ! Sitten me alettiin menemään pikku esteitä, jotka minun osaltani sujuivat oikein hyvin. Kaksi kaveriani videoi ja otti valokuvia facebook sivulleni laitettavaksi. Condin kanssa laukkaan lähtö oli aluksi aikas vaikeaa, sillä Condi on hyvin koulutettu poni. Lopulta ego-raippaa käytämällä Condi laukkasi erittäin hienosti. Ravattiin pitkään, ja kevennys meni muuten hyvin, mutta välillä menin ihan sekaisin. Mielestäni tärkeintä tunneilla on se että oppii edes jotakin taitoja jotka ovat hyödyksi itselle, ja se että itsellä ja hevosella ynnämuilla tunnille osallistuvilla on hauskaa. Minulla ainakin oli tosi tosi tooosi kivaa koko tunnin aikana. Tunnilla me myös pujoteltiin ravissa ja tehtiin kaikenlaista kivaa. Tunnin loputtua, kun laukkakin onnistui lopulta oikein hyvin menimme kaartoon ja kaverini joka ratsasti tunnin ajan Susetella laskeutui alas. Sitten minäkin laskeuduin alas, ja tuntui siltä että olen edelleenkin ratsastus ja esteasennossa. :D Se oli hauskan tuntoista. Menimme sitten siitä talliin harjaamaan ystäväni tunti hevosen Suseten ja minä itse Condin. Sen jälkeen veimme hevoset kärryyn ja ratsastuksenopettajamme lähti siitä kotipaikalleen, ja minut haettiin kotiin. Niin ja sitten vielä tästä jalastani joka meni tosiaan koulussa liikuntatunnilla. Olin eilen 24.4.2014 Ouksissa kuvauksissa jalkani takia. Luussa on halkeama ja verenpurkaumia löytyi myös ja niin edelleen. Voi harmi..., nyt tais sitten jäädä parin kuukauden ratsastukset väliin kun keppejen kanssa pitää kävellä. Nooohh onneksi on ihanat ystävät aina tukena auttamassa <3 Kiitos kaikille apulaisille <3 :) !!